Wednesday, December 23, 2009

Christmas is com'in soon...

Event: Christmas Present Exchange Session
Date: 23rd December
Venue: Block H

Christmas present exchange session after BEC tutorial...
(it is a tradition of DAC group 3 every year before Christmas) << i think so...
everyone giving present and also receiving present...
no one doesn't like to receive present i think...

for me, i received a cute Christmas bear...
anyway, thanks for the present...

4 comments:

huai said...

haha~
我和我中六那GANG也有一起庆祝XMAS
但是没有交换礼物~~~有点麻烦啊~~~

cyy said...

我也没有交换礼物~~~哈哈
不过你抽到了喜欢的礼物很棒呢~~恭喜啦

我跟U说~~那个sumajin啊
她跟她公司同事有举办圣诞party
他们那边的圣诞礼物几乎都是高档物品
她还拿到了高级香水和另外一个不知道是啥的东西(忘了)
而她最遗憾的就是她没抽到她上司赞助的Burberry那条价值RM900++的scarf...
于是我orz了..............果然工作了的人就是不一样 =____=
特别是在时尚杂志工作的人更不一样 =_______=

June said...

我们的是抽了名字再买礼物的...
所以不会太麻烦...

哇~羡慕sumajin~
不过我们以后应该会有机会的啦...
不过当然没他们做时尚工作的那么好...

ocm said...

和朋友交換圣誕禮物真的很不錯,
但是有點浪費錢是真的,

不過就當作增進朋友之間的友誼吧!